Asset Publisher Asset Publisher

Informacja o plikach cookies

Zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych za pośrednictwem serwisu internetowego w domenie lasy.gov.pl (strona internetowa)

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych, ul. Grójecka 127, 02-124 Warszawa, tel. 22 58 98 100, faks 22 58 98 171, e-mail: sekretariat@lasy.gov.pl

Administrator wyznaczył osobę odpowiedzialną za nadzorowanie przetwarzania danych osobowych, z którą można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, kierując korespondencję na adres wskazany powyżej, lub poprzez adresem e-mail dane.osobowe@lasy.gov.pl.

Przywiązujemy szczególną wagę do ochrony prywatności naszych klientów, kontrahentów i pracowników. Jednym z jej kluczowych aspektów jest ochrona praw i wolności osób fizycznych w związku przetwarzaniem ich danych osobowych.

Dbamy, by przetwarzanie Pani/Pana danych odbywało się zgodne z przepisami Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych 2016/679/WE (zwanego dalej „RODO”), ustawy o ochronie danych osobowych, a także przepisami szczególnymi (zawartymi m.in. w prawie pracy, czy ustawie o rachunkowości).

Dyrekcja Generalna LP jest administratorem danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, korzystamy też z usług podmiotów przetwarzających, o których mowa w art. 4 pkt. 8 RODO – przetwarzają one dane osobowe w imieniu administratora.

Wdrażaliśmy odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić stopień bezpieczeństwa odpowiadający ewentualnemu ryzyku naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie wystąpienia i wadze zagrożenia.

Przetwarzamy Pani/Pana dane w celu:

  1. rozpatrywania skarg, wniosków i petycji kierowanych do DGLP: (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw.. z ustawą z dnia 14 czerwca 1960 Kodeks postępowania administracyjnego);
  2. koordynowania oraz sprawowania nadzoru nad działalnością dyrektorów RDLP oraz kierowników innych jednostek organizacyjnych LP o zasięgu krajowym (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z § 33 ustawy z dnia 28 września 1991 r o lasach oraz § 8 Statutu Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe z dnia 18 maja 1994 r.);
  3. zabezpieczenie ewentualnych roszczeń DGLP, jeżeli takie roszczenia powstaną, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu DGLP polegającego na obronie przed roszczeniami osób trzecich lub dochodzeniu swoich roszczeń (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  4. zawarcia i realizacji umowy, podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i wykonania umowy;
  5. założenia konta niezbędnego do złożenia zamówienia i udziału w sprzedaży JDW na portalu e-klimat.lasy.gov.pl, podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do założenia konta i korzystania z dostępnych w nim funkcjonalności;
  6. dopełnienia obowiązków podatkowych ciążących na administratorze danych osobowych.

Jako pracodawca, przetwarzamy dane pracowników oraz osób, które współpracują z nami na podstawie innej niż stosunek pracy.

Nie udostępniamy danych osobowych poza wyjątkami, gdy jesteśmy do tego zobowiązani na podstawie przepisów prawa i wyłącznie w zakresie określonym tymi przepisami.

Dokładamy staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewniamy, aby dane te były:

  • przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla osoby, której dane dotyczą;
  • zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami;
  • adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane;
  • prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane; podejmujemy działania, aby dane osobowe, które są nieprawidłowe w świetle celów ich przetwarzania, zostały niezwłocznie usunięte lub sprostowane;
  • przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów;
  • przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem.

Dane przetwarzamy w związku z wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącego na Dyrekcji Generalnej LP, jako administratorze danych osobowych.

Dane przetwarzamy również na podstawie zgody, która może zostać wycofana w każdym momencie. Innym przypadkiem jest sytuacja, w której przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania umowy.

Przetwarzanie może być także niezbędne do celów wynikających z naszych prawnie uzasadnionych interesów, czego przykładem jest dochodzenie roszczeń przez DGLP.

Stosujemy odpowiednie zabezpieczenia techniczne i organizacyjne, aby zapewnić ochronę danych osobowych. Podmioty współpracujące z nami, również są zobowiązane do zarządzania danymi osobowymi zgodnie z przyjętymi przez nas wymogami bezpieczeństwa i ochrony prywatności.

Posiada Pani/Pan prawo do dostępu do treści danych, ich modyfikacji (sprostowania, uaktualnienia), wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (zgodnie z art. 15-21 RODO);

Dane nie będą przekazywane poza terytorium EOG.

DGLP oświadcza, że podczas przetwarzania danych nie wykorzystuje mechanizmu profilowania; 

W przypadkach uznania, iż przetwarzanie danych przez DGLP narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Informacji udzielamy na piśmie lub w inny sposób, w tym – w stosownych przypadkach – elektronicznie. Informacji możemy udzielić ustnie, o ile innymi sposobami potwierdzimy Pani/Pana tożsamość. Informacji staramy się udzielać bez zbędnej zwłoki – z zasady w terminie miesiąca od otrzymania żądania. W razie potrzeby termin ten przedłużymy z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań. Jednak w każdym przypadku, w terminie miesiąca od otrzymania żądania, poinformujemy Panią/Pana o podjętych działaniach i (w stosownych przypadkach) o przedłużeniu terminu, z podaniem przyczyny takiego opóźnienia.

Dane osobowe przechowujemy w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane. Okres przetwarzania danych osobowych wynika z przepisów prawa archiwalnego.

Pliki „cookies” to niewielkie pliki zapisywane na Pani/Pana komputerze, w którym przechowywane są ustawienia i inne informacje używane na odwiedzanych stronach. Pliki „cookies” mogą zawierać ustawienia witryn lub być używane do śledzenia interakcji użytkowników z witryną oraz mogą zawierać informacje niezbędne do prawidłowego działania serwisu. Korzystamy z plików „cookies” w celu m.in. dostosowania zawartości naszej strony do Pani/Pana preferencji oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych, utrzymania sesji (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie ponownie wpisywać loginu i hasła, a także wspierania i egzekwowania działań pozwalających zachować bezpieczeństwo.

Przeglądarki internetowe zwykle domyślnie dopuszczają przechowywanie plików „cookies” na Pani/Pana urządzeniu.

Posiada Pani/Pan możliwość skonfigurowania własnej przeglądarki internetowej tak, aby całkowicie lub częściowo wyłączyć przechowywanie plików „cookies” na urządzeniu. Wyłączenie przechowywania plików „cookies” może spowodować, że niektóre funkcje serwisu mogą nie działać poprawnie.

Przy korzystaniu z serwisu część danych o Pani/Panu może być automatycznie zbierana i przetwarzana przez narzędzia podmiotów zewnętrznych, z których korzystamy. Do celów statystycznych DGLP korzysta z narzędzia Google Analytics, działającego w oparciu o własne pliki „cookies”. Polecamy zapoznanie się z Polityką prywatności Google Analytics. Dodatkowo wykorzystywane są: wtyczki, przyciski lub inne narzędzia umożliwiające dzielenie się treścią na portalach społecznościowych, takich jak: Facebook, Twitter, Flickr, Instagram, mapy Google Maps, OpenStreetMap, filmy z serwisu Youtube.

Dokładamy należytej staranności, aby chronić Pani/Pana dane w związku z korzystaniem z serwisu. Nie odpowiadamy jednak za politykę prywatności podmiotów zewnętrznych, z usług, których korzystamy, lub serwisów, do których zamieszcza linki. Zachęcamy, więc do zapoznania się z zasadami obowiązującymi u tych podmiotów.

DGLP, mając świadomość ponoszonej odpowiedzialności za ochronę danych osobowych powierzonych nam przez Panią/Pana, traktuje kwestie bezpieczeństwa z najwyższą starannością, dokłada wszelkich starań, aby chronić serwis wraz z przetwarzanymi na nim danymi, m. in. przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich. W tym celu stosujemy fizyczne środki bezpieczeństwa, systemy bezpieczeństwa zabezpieczające dostęp do serwerów i serwisu oraz rozwiązania kryptograficzne. Dane osobowe udostępniane są wyłącznie tym pracownikom oraz podmiotom, którym są one niezbędne do realizacji zadań i są one przetwarzane wyłącznie w celach opisanych w niniejszej Polityce.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez
Dyrekcję Generalną Lasów Państwowych

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia PE i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: „RODO”) Dyrekcja Generalna LP informuje, iż:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 127, 02-124 Warszawa, tel. 22 58 98 100, e-mail: sekretariat@lasy.gov.pl (dalej: „DGLP”);
  2. DGLP wyznaczyła osobę odpowiedzialną za nadzorowanie przetwarzania danych osobowych, z którą można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, kierując korespondencję na adres wskazany powyżej, lub poprzez adresem e-mail osobowe@lasy.gov.pl.
  3. DGLP przetwarza Pani/Pana dane w celu:
  4. rozpatrywania skarg, wniosków i petycji kierowanych do DGLP: (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw.. z ustawą z dnia 14 czerwca 1960 Kodeks postępowania administracyjnego);
  5. koordynowania oraz sprawowania nadzoru nad działalnością dyrektorów RDLP oraz kierowników innych jednostek organizacyjnych LP o zasięgu krajowym (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z § 33 ustawy z dnia 28 września 1991 r o lasach oraz § 8 Statutu Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe z dnia 18 maja 1994 r.);
  6. zabezpieczenie ewentualnych roszczeń DGLP, jeżeli takie roszczenia powstaną, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu DGLP polegającego na obronie przed roszczeniami osób trzecich lub dochodzeniu swoich roszczeń (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  7. zawarcia i realizacji umowy, podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i wykonania umowy;
  8. założenia konta niezbędnego do złożenia zamówienia i udziału w sprzedaży JDW na portalu e-klimat.lasy.gov.pl, podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do  założenia konta i korzystania z dostępnych w nim funkcjonalności;
  9. dopełnienia obowiązków podatkowych ciążących na administratorze danych osobowych.
  10. W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach wskazanych w pkt 3, Pani/Pana dane mogą być udostępnianie innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców, tj. jednostkom organizacyjnym Państwowego Gospodarstwa Leśnego LP w tym Zakładowi Informatyki Lasów Państwowych. Dodatkowo odrębnym podmiotom, które przetwarzają Pani/Pana dane w imieniu Administratora na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (podmioty przetwarzające);
  11. Pani/Pana dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt 3 celów przetwarzania, tj. do czasu rozpoznania złożonego przez Pani/Pana wniosku lub skargi lub do czasu prawomocnego zakończenia postępowania dot. sporu powstałego z DGLP. Dane będą przechowywane przez okres do 25 lat.
  12. Posiada Pani/Pan prawo do dostępu do treści danych, ich modyfikacji (sprostowania, uaktualnienia), wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (zgodnie z art. 15-21 RODO);
  13. Dane nie będą przekazywane poza terytorium EOG.
  14. DGLP oświadcza, że podczas przetwarzania danych nie wykorzystuje mechanizmu profilowania;
  15. W przypadkach uznania, iż przetwarzanie danych przez DGLP narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  16. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości podjęcia działań, o których mowa w pkt 3.

Asset Publisher Asset Publisher

Zurück

Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż samochodu LAND ROVER

Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż samochodu LAND ROVER

OGŁOSZENIE
O PRZETARGU PUBLICZNYM NA SPRZEDAŻ ZBĘDNYCH SKŁADNIKÓW
RZECZOWYCH MIENIA RUCHOMEGO

 

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne, 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Rynek 6 tel. 13 461 10 31; fax. 13 461 10 33; e-mail: ustrzyki.dolne@krosno.lasy.gov.pl, działając na podstawie § 10 ust. 2 Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa, w związku z § 13 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 grudnia 1994 r. w sprawie szczegółowych zasad gospodarki finansowej
w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy
Państwowe (Dz.U. Nr 134, poz. 692), ogłasza przetarg publiczny nieograniczony (pisemny) na sprzedaż zbędnych składników rzeczowych mienia ruchomego.

 

1.         Przedmiot przetargu:

 

1.1. Przedmiotem niniejszej sprzedaży są używane składniki rzeczowe majątku ruchomego wg poniższego zestawienia: 

Poz.

Nazwa składnika rzeczowego

Numer inw.

Ilość

Cena wywoławcza

Wadium

1.

Samochód ciężarowy

Marka: LAND ROVER

Model: Defender 2.4 TD MR’07 E4

Rodzaj pojazdu: samochód ciężarowy (na bazie terenowego)

Rodzaj nadwozia: pick-up 2 drzwiowy, 2 osobowy

Napęd: AWD (4x4)

Skrzynia biegów: manualna

Rok prod.: 2008

Data pierwszej rejestracji: 2008/12/30

Wskazanie drogomierza: 156469km

Nr rej.: RBIF119

Nr VIN: SALLDVAS89A772894

Stan techniczny: zły;

 

742/688

1

20 700,00 zł

(słownie: dwadzieścia tysięcy siedemset złotych 00/100) w tym VAT (23%) 3 870,73 zł

(słownie: trzy tysiące osiemset siedemdziesiąt złotych 73/100)

 

2 000,00zł

(słownie: dwa tysiące złotych 00/100)

 

1.2. Przedmioty wystawione do przetargu dostępne są do obejrzenia w dniach pracujących  od 24.06.2024 r. do 08.07.2024 r. w godz. 8:00 – 14:00 w następującym miejscu: Ustrzyki Dolne ul. Rynek 6.

1.3 Dokładny termin oględzin należy uprzednio ustalić telefonicznie pod nr 13 461 1031, bądź drogą e-mail (adres: ustrzyki@krosno.lasy.gov.pl).

1.4. Osobą odpowiedzialną w zakresie udzielenia wyjaśnień dotyczących niniejszego postępowania oraz ustalenia terminu wizji przedmiotu sprzedaży jest Sekretarz Nadleśnictwa , który wszelkich odpowiedzi, informacji udzielał będzie osobiście lub za pośrednictwem upoważnionego pracownika  w siedzibie Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne  lub telefonicznie.

 

2. Wadium:

2.1 Warunkiem przystąpienia do przetargu publicznego jest wpłata wadium w wysokości podanej w pkt 1.1 ogłoszenia.

  1. Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne numer nr 57 1600 1462 1016 7865 4000 0004. W tytule przelewu należy wpisać: ,,Wadium sprzedaż samochodu LAND ROVER”. Wadium należy wpłacić do dnia 09 lipca 2024 r. do godziny 10:00. Wadium uznaje się za wpłacone z chwilą uznania kwoty wadium na rachunku Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne. 
  2. Wadium wpłacone przez nabywcę, z chwilą podpisania umowy ulega zaliczeniu na poczet ceny nabycia jako zadatek.
  3. Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane lub zostały odrzucone, zwraca się w terminie 7 dni, odpowiednio od dnia dokonania wyboru lub odrzucenia oferty.
  4.  Wadium nie podlega zwrotowi, w przypadku gdy oferent, który wygrał przetarg, uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży.

 

3. Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta:

3.1 Ofertę pod rygorem nieważności należy złożyć na piśmie. W celu złożenia oferty należy posłużyć się formularzem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

  1.  
  1. imię, nazwisko i adres lub nazwę (firmę) i siedzibę oferenta;
  2. wskazanie składników mienia, których dotyczy oferta tj. podanie nazwy składnika rzeczowego (stosownie do opisu zawartego w pkt 1 niniejszego ogłoszenia);
  3. oferowaną cenę brutto za dany przedmiot;
  4.  warunki zapłaty ceny całkowitej;
  5.  oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu przetargu lub
    że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin;
  6. oświadczenie, że zapoznał się z treścią ogłoszenia o przetargu;

h) wskazanie sposobu przekazania informacji o terminie zawarcia umowy (osobiście w siedzibie Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne, na piśmie, za pomocą poczty e-mail).

3.3Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w siedzibie Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne (sekretariat). Kopertę należy opisać: ,,Sprzedaż samochodu LAND ROVER.

3.4Cena całkowita podana w ofercie będzie ceną brutto.

 

4. Miejsce i termin przetargu publicznego:

Przetarg odbędzie się w dniu 09.07.2024 r. o godz.: 11:00 w siedzibie Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne (sala konferencyjna I piętro pok. nr 205).

 

5. Termin i miejsce złożenia oferty, oraz okres w którym oferta jest wiążąca:

5.1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne w terminie  do dnia 09.07.2024 r. do godziny 10.30.

5.2.     Złożone oferty są wiążące w terminie do dnia 31.07.2024 roku.

 

6. Sposób oceny ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej:

Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta z najwyższą ceną całkowitą brutto.

 

7. Termin zawarcia umowy sprzedaży:

Umowa sprzedaży zostanie zawarta w formie pisemnej w terminie do 21 dni od daty przetargu, określonej w pkt 4 ogłoszenia. O konkretnym terminie zawarcia umowy

oferent zostanie poinformowany w sposób wskazany w złożonej ofercie. Umowa zostanie podpisania w siedzibie Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne.

 

8. Warunki płatności:

Nabywca jest obowiązany zapłacić w całości cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży należy, przelewem na rachunek Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne numer nr 19 2030 0045 1110 0000 0077 8770

W dniu zawarcia (podpisania) umowy sprzedaży zostanie wystawiona faktura. Wydanie składnika mienia nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia. Kupujący zobowiązuje się do odbioru przedmiotu umowy w terminie 7 dni od daty zawarcia (podpisania) umowy po uprzednim uiszczeniu ceny. Brak zapłaty za przedmiot umowy w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy będzie stanowił podstawę do odstąpienia przez Sprzedawcę od umowy po uprzednim wyznaczeniu dodatkowego terminu 7 dni na uiszczenie ceny. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zatrzyma wadium, o którym mowa w pkt 2.3 niniejszego ogłoszenia.

 

9. Dokumenty i oświadczenia:

9.1. Do pisemnej oferty należy dołączyć wskazane poniżej dokumenty:

a) Dowód wpłaty wadium;

b) Pełnomocnictwo, jeżeli uczestnika przetargu reprezentuje pełnomocnik,
z treści którego będzie jednoznacznie wynikało prawo do reprezentowania uczestnika do udziału w przetargu i zawarcia umowy sprzedaży (pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony notarialnie);

9.2.Nie złożenie któregokolwiek z ww. dokumentów w dniu przetargu spowoduje odrzucenie oferty.

 

10 .Informacje dodatkowe:

10.1. Złożenie jednej ważnej oferty na dany składnik mienia wystarcza doprzeprowadzenia przetargu.

10.2. Organizatorowi przetargu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyn.     

10.3. Oferent, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.

 

11.Informacja o treści przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (

 

12. Załączniki:

  1. załącznik nr 1_formularz oferty;
  2. załącznik nr 2_wzór umowy sprzedaży;
  3. załącznik nr 3_ wzór oświadczenia oferenta.

 

13. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:

Administratorem danych osobowych oferentów będących osobami fizycznymi oraz ich pełnomocników jest Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne z siedzibą: 38-700 Ustrzyki Dolne ul. Rynek 6. Przedstawicielem Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne jest Nadleśniczy Maciej Szpiech. Z administratorem można skontaktować się: pisemnie, za pomocą poczty elektronicznej na adres:ustrzyki.dolne@krosno.lasy.gov.pl, telefonicznie pod numerem: 13 46110 31.

W związku z przetwarzaniem danych osobowych oferentom będącym osobami fizycznymi oraz ich pełnomocnikom przysługuje prawo do:

- żądania od Administratora dostępu do danych osobowych,

- żądania od Administratora sprostowania danych osobowych,

- żądania od Administratora usunięcia osobowych,

- żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,

- przenoszenia danych osobowych,

- wniesienia skargi do organu nadzorczego.

 

Dane osobowe będą przetwarzane ręcznie, w tym elektronicznie za pomocą Systemu Informatycznego Lasów Państwowych. Odbiorcą danych będą w szczególności: 

kancelaria prawna prowadząca obsługę prawną Nadleśnictwa, a także jednostki nadrzędne nad Nadleśnictwem (w szczególności Regionalna Dyrekcja Lasów

Państwowych w Krośnie oraz Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych) Odbiorcą danych mogą być także inne podmioty w związku z koniecznością udostępnienia informacji publicznej.

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Z którym  można skontaktować się poprzez e-mail iod@comp-net.pl.

Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu zawarcia i wykonania umowy sprzedaży zbędnych składników rzeczowych mienia ruchomego oraz w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Podstawą prawną przetwarzania są przepisy art. 6 ust. 1 lit. b) oraz art. 6ust. 1 lit. c) RODO. Obowiązek prawny ciążący na administratorze wynika z przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz.U. 2019 poz. 2004).

Dane osobowe będę przetwarzane przez okres czasu wyznaczony: terminami przedawnienia roszczeń wynikającymi z Kodeksu cywilnego (podstawowy termin przedawnienia 6 lat licząc od wymagalności roszczenia), wyznaczony  przepisami o rachunkowości, oraz wyznaczony przepisami (w tym wewnętrznymi) o archiwizacji dokumentów -  w zależności od tego, który z tych terminów będzie najdłuższy. Podanie danych osobowych jest warunkiem przystąpienia do przetargu oraz zawarcia umowy na zakup składników rzeczowych mienia ruchomego.

 

Podpisano elektronicznie:

Maciej Szpiech